Coupon EXTRA | 10% korting bij totaal bedrag van 50 euro
Coupon MEER | 20% korting bij totaal bedrag van 80 euro

Veelgestelde vragen

Inhoudsopgave

Bestellen

Er is geen minimum bestelbedrag. Wel heb je gratis verzending boven de €49,- euro.

Je kunt met iDEAL betalen of achteraf met Klarna. Zo ook heb je de keuze om met creditcard te betalen. Deze opties krijg je te zien bij het afrekenen.

Je krijgt een bevestigingsmail met de factuur en het bericht dat je bestelling geplaatst is.

Zodra is bestelling betaald, kun je hem niet meer annuleren.

Je kunt de bestelling wijzigen als je nog niet hebt afgerekend. Daarna is het definitief.

Neem gerust contact met ons op via het contactformulier, en proberen wij je te helpen.

Levering

Wij leveren aan Duitsland, België en Nederland.

Op werkdagen voor 12 uur besteld, wordt dezelfde dag nog verzonden. Dan is het de volgende dag in huis. Zo niet, dan duurt het een dag langer.

Zeker! Wij hebben een afhaalpunt in Veenendaal via V&L Transport, op Koningsschot 10 te Veenendaal. Tijdens het afrekenen van de bestelling kun je dit aangeven. Dan zetten wij je pakketje klaar.

Helaas kan het afleveradres niet meer gewijzigd worden nadat de bestelling definitief is. Als de bestelling is geplaatst vóór 12 uur, dan kun je ons een mail sturen of wij het nog kunnen onderscheppen.

Mogelijk ligt de oorzaak bij DPD of UPS. Neem contact met ons op en wij kijken samen naar een oplossing.

Retourneren

Ja dat kan, maar die wordt alleen geaccepteerd in de originele verpakking en onbeschadigd. U kunt alles binnen 30 dagen retourneren. 

Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Hiertoe dient u zich te wenden tot het dichtstbijzijnde Post.nl punt / Parcel Shop of andere pakketdienst. U kunt het pakket zenden aan Zoem.nl, Koningsschot 10 te Veenendaal. De retournering dient u wel aan te melden via ons contactformulier.

Zodra het pakket is ontvangen, zal deze binnen 5 werkdagen worden verwerkt. 

Als u bestelling beschadigd is aangekomen, dient u dezelfde werkdag nog contact met ons op te nemen. We kijken dan samen naar een oplossing.

Account

Rechtsboven heb je een icoon van een poppetje. Als je daar op klikt, kun je op deze pagina gegevens invullen en daarmee een account aanmaken. 

Door in te loggen in je account, kun je in het menu, naar accountgegevens. Daar kun je de gegevens wijzigen.

Door in te loggen in je account, kun je in het menu naar Bestellingen. 

Assortiment

Als je ingelogd bent op de webshop en je gaat naar het desbetreffende product, dan kun bij beoordelingen een review plaatsen. Deze moeten wij daarna goedkeuren. Zodra deze is goedgekeurd, staat deze bij het product.

Zolang het product niet op uitverkocht staat, is deze gewoon verkrijgbaar.